Učenički servis Srednje škole Vela Luka

NOVOST  ZA IZRADU UČENIČKIH UGOVORA ZA POVREMENI RAD

Poštovani korisnici,

Kako bi osigurali brži, jednostavniji i pregledniji pristup za izdavanje učeničkih ugovora o povremenom radu, izradili smo aplikaciju za pristup našem posredovanju za rad učenika.

Sada ćete moći samostalno izraditi ugovore za sebe.

Počevši od 9.06.2025.godine do daljnjeg aplikacija će biti dostupna  svim korisnicima na sljedećoj poveznici:

Prilikom ulaska u aplikaciju molim Vas da proučite i slijedite date upute da izvršite prvu registraciju ili prijavu za rad!

https://www.raducenika.hr/ssvelaluka

*Napomena za ulazak u aplikaciju

Unesite svoje AAI@edu.hr korisničke podatke:

  • Korisničko ime (obično u formatu ime.prezime@skole.hr)
  • Lozinku

Ako niste sigurni koje su vaši AAI@edu.hr pristupni podaci, kontaktirajte administratora u vašoj školi.

Obrasci za prijavu ostaju isti kao i do sada!!!!

Za sva dodatna pitanja stojimo Vam na raspolaganju!

Učenički servis  Srednje škole Vela Luka

Ulica 5. broj 9.

20270 Vela Luka

e-mail: ucenicki.servis@ss-vela-luka.skole.hr 

tel. 020/812-972

Na temelju potvrde Ministarstva rada i mirovinskog sustava (KLASA: 102-02/18-02/07, URBROJ: 524-04-01-01/5-19-4 od  15. travnja 2019. godine) pod brojem 12/19, Srednja škole Vela Luka iz Vele Luke, obavlja poslove posredovanja pri zapošljavanju redovitih učenika srednjoškolskih ustanova u Dubrovačko – neretvanskoj županiji  tijekom zimskih, proljetnih i ljetnih praznika, trajanje kojeg je u tekućoj školskoj godini propisano Odlukom ministrice znanosti i obrazovanja.

Poslove posredovanja za povremeni rad redovnih učenika Srednja škola Vela Luka obavlja u skladu s odredbama Pravilnika o obavljanju djelatnosti u vezi sa zapošljavanjem  (NN 52/2017.)  

Temeljem ODLUKE o izmjenama i dopunama zakona o tržištu rada od 13. prosinca 2024. god. ( KLASA: 011-02/24-02/101 URBROJ: 71-10-01/1-24-2, ČLANAK 5. stavak 11. koji glasi: Minimalan učenikov primitak po satu izračunava se tako da se iznos minimalne bruto plaće u RH prema posebnom propisu podijeli sa 160.

Za ovu godinu   minimalni iznos satnice iznosi 6,06 eura.

ZA UČLANJENJE U UČENIČKI SERVIS POTREBNO JE SLJEDEĆE:

  1. Imati navršenih 15 godina
  2. Potvrdu srednje škole o redovnom školovanju za tekuću školsku godinu
  3. OIB učenika (fotokopija pisanog dokumenta s OIB-om)
  4. Popunjeni Obrazac 1  s općim podacima o učeniku( dobije u školi)
  5. Izjava roditelja o suglasnosti ukoliko je učenik maloljetan
  6. Presliku otvorenog isključivo žiro računa IBAN (preslika ugovora ili kartice)
  7. UČENICI KOJI IMAJU ČLANSKU ISKAZNICU VRIJEDI IM DO KRAJA ŠKOLOVANJA

Na osnovu prijave Škola učeniku izdaje člansku iskaznicu koja vrijedi do kraja srednjoškolskog školovanja. Izradu članske iskaznice ne naplaćujemo.

Adresa elektroničke pošte: ucenicki.servis@ss-vela-luka.skole.hr 

OBRASCI ZA PRIJAVU

Evidencijski list – učenici – obrazac 1

Evidencijski list- poslodavac – obrazac 2

Obrazac za punoljetne učenike – obrazac 3

Obrazac za roditelje(maloljetni) –  obrazac 4

Uputnica za poslodavca – obrazac 5

Skip to content